اردوغان و داود اغلو با آتش بازي مي كنند
تبريز نيوز1.اخبار سياسي.اقتصادي.اجتماعي.علمي.فرهنگي و تاريخي
منتظر نظر ات و پيشنهادات شما عزيزان هستم
   
  •  
  • کد خبر: 5864 1394/01/27 12:09
دولت باغچه لی:

اردوغان و داود اوغلو علنا با آتش بازی می کنند/ مسئول تمام درگیری ها رئیس جمهور و نخست وزیر هستند/ترکیه گام به گام به سمت پرتگاه می رود

 
رهبر حزب حرکت ملی ترکیه گفت: رجب طیب اردوغان و احمد داوود اغلو با طرح تغییر سیستم حکومتداری در ترکیه علنا با آتش بازی می کنند.

به گزارش سرویس بین الملل آناج، دولت باغچه لی، رهبر حزب حرکت ملی ترکیه در اسخنرانی به ارزیابی درگیری اخیر نظامیان پ.ک.ک با ارتش ترکیه پرداخته و عنوان نمود: "در ترکیه تهدیدات و ریسک ها به ابعاد ناامید کننده ای رسیده است. ۵۵ روز مانده به ۷ ژوئن ۲۰۱۵ (انتخابات پارلمان ترکیه)، ترکیه در گرداب نا امنی گیر کرده است. مسئول تمام این درگیری ها و شرایط نگران کننده امروز ترکیه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، و احمد داوود اغلو نخست وزیر ترکیه هستند که با طرح تغییر سیستم حکومتداری در ترکیه علنا با آتش بازی می کنند".

باغچه لی درگیری اخیر گروهک پ.ک.ک با ارتش ترکیه را ماحصل اظهارات اردوغان  که گفته بود "دیگر مسئله کردها وجود ندارد" و در پی آن تشکیل نشدن هیئت ناظر در روند مذاکرات و اختلاف نظر در داخل هیئت حکومتی در چارچوب روند مذاکرات به اصطلاح صلح ترکیه و قرائت ۱۰ ماده بیانیه مشترک هیئت امرالی – هیئت حکومتی در کاخ "دولما باغچه"، دانست و حزب عدالت و توسعه را به بازی با افکار عمومی محکوم نمود.

وی افزود: علی رغم این که پ.ک.ک بارها اعلام کرده بود خلع سلاح نخواهد شد باز هم حکومت ترکیه بر سر مواضع خود در خصوص روند مذاکرات اصرار می کند. این گونه رفتار حکومت ترکیه در قبال پ.ک.ک باعث شده است تا حزب کارگران کردستان جسارت بیشتری پیدا کنند و این موضوع باعث شده است تا امکانات و قابلیت های پ.ک.ک افزایش پیدا کند. تنها دلیل این موضوع تزلزل هیئت حکومتی در روند مذاکرات و نداشتن عزمی راسخ در این روند است. در شرایطی که رجب اردوغان تمام همّ و غم خود را صرف تغییر سیستم حکومتداری در ترکیه کرده است و تمام اندیشه هایش پیرامون ۴۰۰ نماینده مجلس می گردد؛ ترکیه گام به گام به سمت پرتگاه می رود. مسئول تمام این گونه درگیری ها در ترکیه کاخ نشینان این کشور هستند.

لازم به ذکر است، دولت باغچه لی، رهبر حزب حرکت ملی ترکیه است که یکی از افراطی ترین احزاب ترکیه می باشد. وی از بزرگترین منتقدان دولت اردوغان می باشد و وی را به قدرت طلبی و سعی به تغییر شیوه حکومتداری از لائیک به اسلامی دیکتاتورانه محکوم می نماید.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 27 فروردين 1394برچسب:,
ارسال توسط علي نعمتي بالوجه
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 268
بازدید کل : 38676
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

با عرض سلام خدمت شما بازديد كننده محترم لطفآ اگر در مورد مطالب نظر داريد. نظر بدهيد ممنون از بازديد شما متشكرم نعمتي